utorok 11. marca 2014

môj dom, môj hrad....

Pred stráááášne dlhým časom :D sme kúpili dom. Vidiecky domčúrik ktorý sa nám hneď zapáčil. Čakalo nás ešte stráááášne viac roboty, ale už bývame a pomaličky zvelaďujeme. Ide to pomaly ale isto napredujeme k našej spokojnosti. Veľa zmien sa udialo vnútri a veľa zmien vonku. Srdcovka záhradka sa pomaličky mení za pomoci môjho manžela. V podstate na veľa veciach sa vieme dohodnúť, veľa vecí si urobím sama (viem že by frflaal....) a potom mu ukážem výsledok. On totižto môj manžel nemá predstavivosť na takej úrovni ako by som potrebovala. :DDDD.
Takže tu je.

Trávnatá predzáhradka ktorá je ešte stále vo výstavbe.....




Náš mach....

















Ľaliovka moja srdcovka spolu s hostou. Už som objednala nové kultivary na ktoré sa nesmierne teším.







Minuloročný prírastok drozdov ....

A mamina drozdica ktorá sa k nám vracia každý rok.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára